O nama

NESTLÉ POVIJEST

Tvrtku Nestlé je davne 1867. godine osnovao Henri Nestlé, lansiranjem formule zamjenskog mlijeka za dojenčad, kada je smrtnost djece koju majke ne mogu hraniti bila izrazito visoka. Zamjensko mlijeko za dojenčad proizvod je na kojem je izrasla čitava Nestlé tvrtka, a od osnutka pa sve do danas prehrana je ostala osnova Nestléovog poslovanja. Kako se suočavamo s izazovima 21. stoljeća, prehrana je više nego ikad ključ uspjeha naše tvrtke. I dok ostajemo odani načelima i idealima koji su vodili i Henri Nestléa, prilagođavamo se i potrebama naših potrošača, budući da razumijemo da naš posao ne čini samo ono što proizvodimo, već i uloga naših proizvoda u poboljšavanju života naših potrošača.

Tu filozofiju možemo sabrati u četiri jednostavne riječi – Good Food, Good Life – koje se odražavaju u svemu što radimo i dopiru dalje od onog što proizvodimo. Na našem putu da ostanemo vodeća kompanija za prehranu, zdravlje i zdrav život, nastavljamo činiti sve što možemo kako bi izgradili, njegovali i razvijali obitelj i društvo u kojem se nalazimo.

NESTLÉ ADRIATIC

Švicarska tvrtka Sociėtė pour l'Exportation des Produits Nestlė 1996. godine otvara svoja predstavništva u Hrvatskoj i Srbiji, a godinu dana kasnije otvaraju se predstavništva u Bosni i Hercegovini te Makedoniji. U predstavništvima u cijeloj regiji tada je bilo tek desetak zaposlenih. Tvrtka Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Kosova, sa sjedištem u Zagrebu. Na tržištu regije nudi svjetski poznate robne marke: NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT, SMARTIES, LION, PURINA i NESTLÉ žitarice.

Nestlė je u Hrvatskoj prisutan već dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz vremena kad je Hrvatska bila u sklopu Kraljevine SHS. Predstavništvo se nalazilo na Trgu bana Jelačića, a glavni uvozni proizvodi bili su dječje brašno, danas poznatije kao zamjensko mlijeko za novorođenčad, i čokolada.

Potkraj 2003. u Zagrebu je osnovana tvrtka Nestlé Adriatic d.o.o., kao središnji ured za čitavu regiju, koji je objedinio sva dotadašnja predstavništva. U Hrvatskoj potrošači dobro poznaju Nestléove proizvode. Maggi juhe i Thomy majoneze na tržištu su prisutne desetljećima. Danas se uz Thomy i Maggi proizvode potrošačima nude i mnogobrojne druge Nestléove robne marke, poput Nescaféa, Nesquika, dječje hrane i čokolada.

Nestlė širom svijeta ima 500 tvornica i oko 283 000 zaposlenika te stoji iza većine najpoznatijih robnih marki prehrambenih proizvoda, poput sladoleda Scholler i Motta te čokolada After Eight i Baci.

Nestlé na hrvatskom tržištu znači bogatiju ponudu prehrambenih proizvoda i dodatnu vrijednost na tržištu roba široke potrošnje.

Bez obzira na rast tvrtke kroz mnogobrojne akvizicije, istraživanje i razvoj prehrambenih proizvoda i dalje su jedna od osnovnih djelatnosti unutar tvrtke. Istraživanja tvrtke Nestlé usmjerena su na prehranu koja će smanjiti rizik od bolesti današnjice, poput pretilosti, dijabetesa i krvožilnih bolesti. U sastav grupacije Nestlé ulazi i 17 istraživačkih centara te se godišnje u Nestléu na istraživanja utroši oko 1,5 milijardi švicarskih franaka.

Nestlé Adriatic trenutno ima preko 600 zaposlenih.

POSLOVNA NAČELA

Otkad je 1867. godine Henri Nestlé razvio prvu formulu zamjenskog mlijeka za dojenčad, cilj tvrtke Nestlé je razviti se u vodeću svjetsku tvrtku za prehranu, zdravlje i zdrav život. Naša korporativna poslovna načela se razvijaju i prilagođavaju okruženju u kojem djelujemo, a odražavaju ideje poštenja, iskrenosti i brige za ljude.

U svim zemljama svijeta vjerni smo sljedećim Načelima poslovanja, uzimajući u obzir lokalno zakonodavstvo, kulturne i vjerske običaje:

  • Naš poslovni cilj je proizvodnja i lansiranje visoko kvalitetnih proizvoda, odnosno stvaranje dugoročno održivih vrijednosti za dioničare, zaposlenike, poštrošače i poslovne partnere.
  • Kratkoročni profit nikad ne stavljamo ispred uspješnog, dugoročnog poslovnog razvoja.
  • Prepoznajemo potrošačev iskren i legitiman interes za naše poslovanje, uvjerenja i aktivnosti. Također smo svjesni da nas bez naših potrošača ne bi bilo.
  • Vjerujemo da su zakoni najučinkovitija garancija odgovornog poslovanja. Povrh toga, u određenim područjima primjenjujemo i smjernice naših poslovnih načela, kako bi se u cijeloj organizaciji ispunili najviši standardi.
  • Svjesni smo da je uspjeh korporacije rezultat profesionalnosti i odgovornosti našeg vodstva i zaposlenika. Stoga je ključan dobar odabir i trajno usavršavanje i razvoj zaposlenika.
  • Predano slijedimo i poštujemo sve lokalne zakone, na svakom tržištu.